Känsla

Jag tänkte föra in mer känsla i bloggen.
Jag försöker leva mitt liv genom att ha en tanke och känsla bakom allt jag gör. Jag försöker finna vad som är meningen med mitt liv. Innan har jag koncentrerat mig på att människor i min omgivning ska tycka om mig, att jag ska vara dem till lags. Men nu sätter jag energi på att vara nöjd med mig själv och att älska mig och vad jag gör för mig själv och andra.
Inte glömma att leva för mig själv!


Bild från i somras. Promenad med min sambo i Halmstad.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag tycker det låter som en bra plan du har! Man borde sätta sig själv först och inte tänka så mycket på vad andra människor kan tycka och tänka om saker och ting.



Hoppas du får en riktigt fin lördag!

2011-03-19 @ 11:41:57
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker att du har väldigt sunda tankar. Fokusera på dig, du är ju huvudpersonen i ditt liv:) Har också gått igenom det där, att man vill vara andra till lags och undrar vad andra ska tänka och tycka. Men i slutändan är alla ändå så upptagna med sig själva och sina egna bekymmer, så de har liksom inte tid att ägna nån större uppmärksamhet på andra:)

Och du, tack så jättemycket för din fina kommentar, blev så glad när jag läste den:)

Hoppas du får en vårig och skön söndag!

/Johanna

2011-03-20 @ 10:47:38
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0