Just ja...

... stegvis var det, ja!
Jag hade en del saker att ta tag i och det har jag gjort. Nu är det riktigt kul att skriva om det, då jag har nått de mål jag velat nå.

Jag har varit hos sjukgymnasten och fått hjälp med armen. Jag har fått 2 år på mig att bli frisk. TVÅ ÅR! Så det är bara att kämpa vidare.

Ordning och reda på torpet var det också. Jo då, där går det framåt också. Har köote några nya förvaringslösningar som gör jobbet.
Slänga är mitt nya spara!
I nuläget hålls jag i köket. jag har beslutat att ta ett rum i taget. Köket är jag mest i, så det känns självklart att börja där.

Har ni några tips på ordning och reda i köket?

Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Vad har hänt med armen???



Sv: hihi visst har hon! Bra smak för att bara vara 11mån :)



kram kram

2011-10-10 @ 19:53:52
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0