Ny fas

Det kanske låter lite väl kliché, men orden stämmer så väl in på mina handlingar som kommer att ske

En ny fas

Ett nytt skede

Ett nytt liv

 

Det finns några saker jag har velat göra länge, som aldrig blivit av. Saker jag vill lära mig, sätt jag vill vara på. Tankar drömmar som jag vill förverkliga.

 

Det svåra är att komma till skott, att få dessa tankar till verklighet. Jag har ingenting som hindrar mig. Det är nog bara att jag är för bekväm för att få vissa saker att hända.

Detta skriver jag kanske mest för min egendel, men om det är någon som är lite nyfiken på vad som komma skall, så blir jag mer än glad!

 

 

utsikt från kvarnstenen

 

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, jag är nyfiken.:-) Kram Stina

2011-08-20 @ 22:03:49
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Maria

Såklart man blir nyfiken! //kram maria

2011-08-20 @ 23:24:29
URL: http://www.smultronpaettstra.blogspot.com
Postat av: Anna-Mia

Jag är också nyfiken av mig! Vilka fina bilder du har..älskar närbilden på Balkongdörren!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0