Stegvis

Stegvis kommer en ny kategori heta, som kommer handla om hur jag steg för steg kommer närmare mina mål.


Jag har funderar mycket det senaste vad jag ska ta tag i först, vad som är viktigast för mig. Jag har kommit fram till att mitt välmående är viktigast. Därför ska jag sätta min kropp främst.

Jag har tagit kontakt med en sjukgymnast/kiropraktor som ska hjälpa mig med den fysiska smärta jag har. Jag har tränat styrketräning i 2 år och har en mycket god fysik, men senast jag vari väg och tränade så blev det något helt galet med nacken. (Mer om det senare)

Jag ska även prioritera mitt hem. Jag är mycket hemma och trivs med att vara hemma. Därför känns det bra att lägga en rejäl satsning på att få ordning och reda.
Detta kommer leda till att jag får en lugnare harmoni omkring mig och att jag kommer trivas med min omgivning och det i sin tur leder till att jag mår bättre och andra omkring mig att må bra!




Är så laddat, så det riktigt bubblar om mig!





Kommentarer
Postat av: Stina

Det låter riktigt bra det där. Man måste fixa med sig själv om man ska må bra.

Jag är också mycket hemma och tycker att det är viktigt att jag trivs. Då gör de andra det också.

Kram Stina

2011-08-31 @ 08:22:40
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Hihi skojigt inlägg och bild :)



Tack! Tyvärr så tror jag inte vi hinner måla det gröna en andra gång. men en gång + två ggr på det vita ska vi väll lyckas med innan snön kommer. =) kram kram

2011-09-06 @ 12:14:24
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0