Borta

Har varit borta ett tag från att skriva inlägg, då jag tycker det är lite svårt att få ihop intressanta saker att skriva om när det fortfarande är vinter.
Frösådden gick tyvärr åt pipan, då en av katten rev ner allt på golvet. Aja, jag väntar tills nattfrosten är över och sår ute istället.

Idag händer inget speciellt, ska till gymmet och ta ett av mina vanliga pass. Lägger upp träningen som så att jag tränar fram och baksida varannan gång. Funkar jättebra för mig...


utsikt från trädgården

Kommentarer
Postat av: Helena

Trist med frösådderna :-( Tur då att du har dina pelargoner iaf :-)

Hälsn.Helena

2011-02-19 @ 19:47:54
URL: http://helenashemotradgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0