Tips och Mässa

Så skönt att vakna 06.45 och superpigg. Solen tittar in genom fönstret, formar fina mönster av gardinen på väggen. Katten ligger framför murstocken och spinner. Jag känner på mig att detta kommer bli en bra dag.

Idag ska jag och en vän på mässa i Kumla, Kropp och Själ. Ska bli så spännande. Jag ska snappa upp så många tops som möjlig och skriva om dem här sen.



Denna morgon har jag även ett tips på en hemsida som jag gillar skarpt. Där man kan redigera foton över internet. Snabbt, enkelt, gratis och på svenska.
Kolla gärna in den. Picnik.com


Kommentarer
Postat av: ★Fam. Bus★

Åååh picnick, det var länge sen jag var där inne... Enkelt o smidigt jepp jepp jepp :)



Hihi, hade varit underbart om du bodde typ granne. haha :) Då hade jag kunnat få en powernap lite då å då...



Inte ens mamma kommer hit o ställer upp, hon lovar men får förhinder. -oftast av sin sjukdom som bara kommer. Nu orkar jag inte bry mej eller ens fråga henne längre.



Tack snälla för fina ord! kram

2011-03-26 @ 18:45:03
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Stina

Ja, den där sidan är bra- Lätt också om man jämför med andra sidor.:-) Kram Stina

2011-03-26 @ 20:00:08
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0