Växer

Nu börjar jag verkligen märka på kläderna att jag växer och det känns riktigt bra. Den hårda träningen börjar verkligen ge resultat.  Jag har en målvikt på 60 kg, idag väger jag 56 kg.
Jag ångrar mig att jag inte mätta kroppen innan jag börja träna, för det är ju på centermeterna som man märker skillnaden, vare sig man vill gå upp eller gå ner i vikt.

Det är nog dags att jag frågar min sambo om man ser någon skillnad...

Ikväll ska vi hem till vänner för att spela spel och leka, det slinker nog ner ett glas vin också.

Kommentarer
Postat av: ★Fam. Bus★

Hihi man skulle kunna byta lite med dem som vill gå upp i vikt om man själv vill gå ner ;)



Hahaha de är goa våra barn :) Tack så mkt... kram kram

2011-03-17 @ 20:18:22
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0