September 2010

September förra året var en fin månad, blandat med glädje och sorg. Jag har turen här i livet att inte omgest alls med mycket sorg!

Men just för ett årsen, så kom Maja tillbaka (efter att hon hade varit bortsprungen i 6 månader), för att snabbt lämna oss igen.

Maja är sötnosen till vänster här uppe och jag saknar Henne stor. Då hon kom tillbaka, så hade hon ett stor sår från halsbandet som hade lagt sig runt frambenet på henne. Skavt in och vuxit fast. Fick avliva min prinsessa.

 

Men det hände mycket roligt september förra året också:

Vi hade våra trädgårdsdargar, och William och Beda hjälper gärna till

Troskel ligger i solen och latar sig som vanligt

Många cykelutflykter blev det

Beda är katt unge och mycket fachinerad av när man spolar på toaletten

Träffar fina vänner för öl, vin och YATZY

Bygger ut taget i badrummet, sååååå nöjd

Köper en efterlängtade studsmattan

och

Jag är lika glad, nöjd och lycklig som vanligt


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Aj aj... Det läöt inte alls gott :( Stackars Maja katten :(

kram

2011-09-13 @ 12:25:03
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Stina

Lilla missan då.

Bra ändå att ni har lite kort på henne som ni kan titta på och minnas lilla sötingen.

Kram Stina

2011-09-14 @ 09:15:06
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Helena

Vad jobbigt det låter så sorgligt...

KRAM från mig!

2011-09-15 @ 15:50:17
URL: http://helenashemotradgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0